2009. június 10., szerda

Szóbelik

Sziasztok!!

Túl vagyok az emelt szintű szóbeliken!! Hétfőn bioszból, kedden kémiából vizsgáztam. Nem volt semmi. Életem legstresszesebb 5-6 napja volt ez. Állandóan fájt a fejem, ezzel keltem, ezzel feküdtem. S ahogy sorban írták mások, hogy miket húztak bioszból... Azt hittem meg fogok bukni. Számos téma volt, amihez hozzá se tudtam volna szólni. Mindig is a biosz volt a gyengébb tárgyam. Nyugtatgattak, hogy segítenek, kedvesek a vizsgáztatók, de ez nekem kevés volt. Gyomorgörccsel mentem oda, de amint kihúztam a tételt, megnyugodtam. Ugyanis azt a tételt húztam, amit előtte a metrón olvastam át! A tétel A részében minden kérdésre tudtam a választ, mégis az előttem ülő vizsgáztató csak 13/25 pontot írt a lapjára. Nem értem miért, és remélem ez nem is végleges. Fél 4-re kellett mennem, 3/4 5-kor kerültem sorra.

Hazaértem, de nem könnyebbülhettem meg, másnap kémia. Gyors hajrá, kapkodás, hogy mit is nézzek át? A biosz miatt kevesebbet kémiáztam, mert sokkal több dolgot tudok. Eljött a kedd. Délelőtt még kísérleteket tanulmányoztam DVD-n, majd indulás Zuglóba az érettségire. Teljesen más volt a légkör , mint a biosznál. Korábban bemehettünk, én voltam a 3. Kihúztam a tételt, és megkönnyebbültem. Kedvenc témakörömből, szerves kémiából húztam! A B és C részből állt a tétel. 2 elmélet + 1 gyakorlat. A kísérletem is jó volt. És nagyon élveztem: kaptam fehér köpenyt, felállhattam a tanári pultra és a három vizsgáztató hölgy a pult előtt leste mit csinálok. Esküszöm, egy élmény volt ez számomra, mert korábban sosem kellett teljesen önállóan kísérleteznem. Ráadásul a vizsgáztatók is sokkal kedvesebbek és szimpatikusabbak voltak, mint a biosznál: mosolyogtak, dicsértek, ha jót mondtam. Ráadásul segítőkészek voltak. Az utánam következő fiúnak pl. súgtak is :)
Jól sikerült mindkettő!

Mindvégig a magyartanárnőm tartotta bennem a lelket! Ezúton is köszönöm Neki!! Sokat jelent ez nekem!

Most már csak 8 nap, és kész leszek mindennel. Ugyanis jövő héten lesznek a középszintű szóbelik, és utána vége. 105 tételt kell addig megtanulnom, de a biosz és a kémia után ez gyerekjáték lesz!

Ezenkívül múlt héten beiratkoztam újra a könyvtárba. Köztudott, hogy imádok olvasni, mégis 4 évvel ezelőtt jártam utoljára a kerületi könyvtárban. Kivettem 6 könyvet:
1. Vavyan Fable: Könnyű álom
2. Vavyan Fable: Vis Major
3. Fehér Klára: Bezzeg az én időmben
4. Rejtő Jenő: Tizennégykarátos autó
5. Emily Bronte: Üvöltő szelek
6. Steinbeck: Egerek és emberek; Lement a hold

azóta kiolvastam a Rejtő könyvet, most pedig a Fehér Klárát olvasom!

Mindenkinek szép estét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése