2009. május 30., szombat

felvételi láz!

Sziasztok!!

Eltelt három nap és lássatok csodát, újra képes vagyok tanulni. Na nem túl sokat, de valamennyit haladtam. Taktikát kellett váltanom. Nagyon görcsösen a bioszra akartam koncentrálni, de azt már unom. Ugyanis az írásbeliknél is arra készültem a legtöbbet, és most is ezt akartam csinálni. De beleuntam :)

Úgyhogy ma kémiáztam és most elővettem a németet is. Ugyanis eddig az írásbelikre gyakorlatilag csak kémiából, bioszból készültem, no meg töriből egy keveset. Most a többi tárgy következik. A napjaim amúgy elég unalmasak, hiszen csak tanulok, játszom, olvasok, hímzek. Nem igazán van alkalmam kimozdulni, és ez hiányzik. Pláne, hogy a héten kétszer is találkoztam barátnőmmel, és 2-2 órát sétáltunk, de csütörtök este óta megint csak annyi volt a kimozdulás, hogy pénteken lementem tesizni. Csak 2 nap telt el azóta, de egy örökkévalóságnak tűnik.

Ma megtudtam a kémia és a biosz emelt szintű eredményeimet: 78% a kémia, 53% a biosz. Mindkét tárgyból 10-15 ponttal kevesebbre számítottam, mondhatni kellemesen csalódtam. A biosznak mondjuk még így sem örülök, nem túl jó eredmény. A kémiának viszont igen. Ugyanis amióta bevezették az újfajata érettségiket (2005), azóta én vagyok az első a suliban, aki bevállalta kémiából az emelt szintet. És azt gondolom, hogy elsőként ez a 78% remek eredmény! A biosznak csak annyiból örülök, hogy ez így már 4-es, mivel emelt szintű. Nem szerettem volna, hogy hármas kerüljön az érettségi bizonyítványomba. Végülis így hat tárgyból öt 5-ös és egy 4-es született. A szóbeli során még a bioszt is kijavíthatom ötösre. Ezen leszek minden erőmmel.

Igazából kicsit tanácstalan vagyok mostanában. Ugyanis felmerült a kérdés: maradjon-e a felvételi jelentkezési sorrendem? Hetek óta abban a tudatban létezem, hogy gyógytornász leszek és ettől senki nem tántoríthat el. DE!! És itt a de... februárban még az általános orvosi kart jelöltem be, mert orvos szerettem volna lenni. Most szeretném megcserélni a sorrendet. Valamiért mégis bizonytalan vagyok. Na nem azért, mert nem szeretnék minden porcikámmal együtt gyógytornász lenni. Csak valahogy az is bennem van, hogy a biosz érettségi megírása után mondtam le az orvosiról. És most mi van, ha mégis elegengdő pontom gyűlne össze?? Lehet megbánnám a sorrendmódosítást?

Nem tudom, ezt mennyire értitek meg. Tudat alatt lehet csalódott lennék, hogy kicseréltem a sorrendet, miközben felvettek volna orvosira is, ahol jóval magasabb a ponthatár minden évben? Ugyanakkor tudom, hogy nekem gyógytornászként van keresnivalóm! Most már mindenki ezt mondja. A gyógytestnevelő tanárommal az élen. És az ő véleménye számomra mérvadó, hiszen ő látja, mire vagyok képes, órát is tartottam már nála. Úgyhogy.....

Egy szó, mint száz, az új sorrendem ez lesz:
SOTE - ETK - gyógytornász szak
SOTE- általános orvosi kar
ELTE- kémia

Remélem nem bánom meg!!! Már sokszor elképzeltem a napot, amikor megkapom az értesítőmet, hogy felvettek a gyógytornász szakra és boldogan hívhatok fel majd mindenkit!! Nem szeretnék pofára esni!! Nagyon nem! Hiszen annyi munkám van ebben az egészben!

Szép álmokat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése