2009. május 15., péntek

Érettségik 2.

Szép napot kívánok!

Ezen is túl vagyok. A héten írtam az emelt szintű érettségiket. Sajnos nem sok sikerrel. Kedden a bioszom pocsékul sikerült, még az 50%-ot sem fogom elérni. Nagyon csalódott vagyok emiatt, mert rengeteget készültem, ráadásul nem találtam nehéznek a feladatsort. Egyszerűen csak sokat hibáztam. Ezzel lemondhatok arról, hogy az orvosi egyetemre megyek. Reálisabbnak látom a gyógytornász szakot, ami persze nem baj, mert ezt is ugyanolyan szívesen fogom csinálni, sőőőőt...

Na de azért még nem írtam le magam teljesen. Kedden- szerdán mindent beleadtam, és készültem a kémia érettségire. Erre se mondom, hogy túl jól sikerült, de szerintem 65-70%-ot elérek. Emelt szinten kémiából ezzel elégedett lennék. Amióta bevezették ezt a kétszintű érettségit, azóta én vagyok az első a sulinkban, aki be merte vállalni kémiából az emelt szintet. Én már erre büszke vagyok. Arra meg különösképp, hogy végigcsináltam, és két tárgyból megírtam az emelt szintet. Kevesen vállalják két tantárgyból is, mert megterhelő. És valóban az volt. Hulla fáradt vagyok, és az idegeim sem viselik jól a dolgokat. Az elmúlt két napban már több kirohanásom volt emiatt, és ilyenkor mindig előjön az az érzés, hogy engem senki nem szeret, és hasonlóak...

Ne aggódjatok, kialszom, csak szükségem van még pár nap regenerálódásra. Ugyanakkor ma már kezdhetek is készülni a szóbelikre. Még vár rám kb. 30 tétel, amit ki kell dolgoznom. Megcsinálom, mert van rá 3 hetem. A hétvégén apánál leszek. Ott valószínű haladni is fogok, mivel nála kevesebbet netezem :) A szóbelin muszáj bizonyítanom kémiából és bioszból is. Többet tudok annál, mint amit az írásbelin sikerült mutatnom.

Hétfőn már lesz érettségi eredményem, ugyanis akkor mehetünk be megnézni a magyart. Igaz, nekem már elárulta a Tanárnő, hogy a szövegértésben 1, míg a fogalmazásban 2-3 pontot veszítettem.

Ma volt egy pici időm és olvastam, valamint pótoltam 1-2 könyvbeszámoló megírását. És szakítottam kicsi időt a honlapomra is. Ha van kedvetek, nézzétek meg:

http://olvasnijo.gportal.hu/

Szép hétvégég kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése