2009. május 1., péntek

Egy haszontalan nap....

Szép estét Mindenkinek!!

A tegnapi események utána ma jó sokáig aludtam. Este még sokáig olvastam. Jelenleg Steven Spruill: Fájdalomcsillapító című művét olvasom.

Ma úgy érzem haszontalanul telt el a napom. Igaz, kiolvastam egy fél kötet törikönyvet, de azt sem 100%-os figyelemmel. Közben online társasjátékoztam, fórumozgattam, gyönyörködtem a virágaimban, és hasonló figyelemelvonó dolgokat műveltem :) Nem befogadóképes már túlzottan az agyam. De 110 oldalra futotta, és mellette csináltam a feladatgyűjteményben a feladatokat is. Hátha megmarad valami. 4 óra fele már bebóbicáltam a könyv fölött, kezdtem nagyon unni, majd fel is adtam mára....

Barátnőmet vártam mára, de fél 6 körül felhívtam, és eltoltuk vasárnapra. Úgyhogy lementünk anyával fagyizni. Ez volt az idei év első fagyizása. Szerintem sokkal több nem is lesz, ilyen árak mellett... Nemrég értünk haza, és most már lazítok. Olvasni, játszani fogok este.. Illetve még ágyneműt kell húznom és vizet kell cserélnem a ballagási csokraim alatt, ami nem kis feladat lesz :)

Kellemes pihenést kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése