2009. május 3., vasárnap

Hétvége

Sziasztok!!

Nem mondanám, hogy a hétvégén sokat tanultam volna. Pedig hát holnaptól érettségik... De muszáj volt agyilag kikapcsolódnom!

Tegnap dédnagypapámnál voltunk, úgymond ballagási ebéden. Sült csirkét ettünk krumplipürével és tojássalátával, desszertként pedig epertortát. Nagyon finom volt. Ráadásul megkaptam a laptopomat is, amit már két éve megbeszéltünk, hogy ezt kapom a ballagásom alkalmából. Délután 4 körül indultunk haza. És mit látunk? Egy francia bácsi nagyban nézi 10 centiről a kocsinkat mosolyogva. Először azt hittük, a szemünk láttára akarja ellopni... Majd átsétáltunk a túloldalra, és megláttuk, hogy kerékbilincset kaptunk. A bácsi pedig azért nézte ennyire, mert az ő kocsijukon is volt, de szerencsétlen francia turista mit tud kezdeni????
Végülis leszedték, fizettünk egy kisebb vagyont, és hazajutottunk.

Itthon pedig egy email várt, hogy úgy tudják, az én dolgom lett volna a ballagásra osztályszalagot vinni, amit fel szokás kötni a zászlóra... Tény, az én feladatom volt, de kiment a fejemből... Kicsit ideges lettem, mert a levél nem a legmegfelelőbb hangnemben íródott (véleményem szerint). De belátom, hogy én szúrtam el. Sajnálm, érettségi előtt nem tudtam mindenre koncentrálni. Bár már 2 hete, mikor hazajöttem ofőóráról, már akkor hiányérzetem volt, hogy valamit elfelejtettem... Na mindegy....Még kapóra is jött, hogy elfelejtettem...

... Ugyanis ma reggel el kellett mennem a virágoshoz Édesanyámnak virágot venni... Próbáltam kiosonni reggel, de pechemre pont akkor kelt fel anya és kérdezte, hova megyek?? Khm...ööö...izééé... Valami ilyesmit gondoltam.. És akkor jött a mentőötlet: "Szalagért megyek". Anya meg nem értette, miért töröm magam vasárnap reggel 9-kor, hogy beszerezzem a szalagot... Nézett is nagyon, mikor beállítottam egy cserepes orchideával :) És lett szalagom is, amit pár perce megírtam gyönyörűen! És holnap (így utólag) felkötöm a zászlóra.

Délelőtt elmentünk vásárolni, és vettünk egy téli olimpiás játékot, és egész délután játszottam. Nem akartam már tanulni. Frissnek és üdének kell lennem holnap!!

Drukkoljatok kérlek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése