2009. május 27., szerda

képek

Sziasztok!! Most csak pár képet hoztam nektek a hétvégéről. Lesz majd több is, most ennyit kaptam emailben.





A tanulással szenvedek nagyon. Napok óta nincs ingerenciám elővenni a könyveket, így gondom lehet a szóbelikkel... Az az igazság, hogy beszereztem a Sims3 nevű játékot, és kicsit elvonja a figyelmem. Na nem a tanulás rovására.. A tanulás ettől függetlenül nem megy. Ma is leültem 2x is, hogy megpróbáljam. 2 órára futotta a türelmemből... Azt hiszem, holnaptól változtatni kell. Tegnap barátnőmmel találkoztam így 2 hét elteltével, és felajánlotta, hogy minden nap fussunk össze fél órára, és felmondhatom, amit tanultam... De nincs mit felmondanom... Talán holnaptól tényleg ezt kéne csinálni, és akkor lenne, ami ösztönözzön..Igazság szerint, elfáradtam agyilag. Ráadásul tudom, az orvosira nincs esélyem bekerülni, így nap, mint nap megkérdezem magamtól: Minek küzdjek a biosszal? Ugyanis a gyógytornász szakra meg jó a magyar érettségim a biosz helyett... De ugyebár félbehagyni nem nagyon lehet az érettségit, meg nem adhatom fel. Nem is adtam fel, csak próbálok reálisan gondolkodni, hogy ne érjen csalódás.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése