2009. május 24., vasárnap

Tokaj

Sziasztok!

A hétvégét Tokajban töltöttük mostohaanyum kollégáival. Pénteken délután indultunk és fél 6 körül érkeztünk meg. Mire elfoglaltuk a szállást, meg mindenki megérkezett, elérkezett a vacsora ideje. Tüzet gyújtottunk, és szalonnát sütöttük. Később az egyik apuka kihozta a gitárját és heves nótázásba kezdtünk. Úgy éjfél magasságába feküdtünk le aludni.

A szállás kis apartmanház volt, benne 3 szobával, úgyhogy saját szobát kaphattam. Másnap reggel a kempingben reggeliztünk, bundás kenyeret, virslit, ki mit kért.
Fél 12-re értünk a hajókölcsönzőhöz és elindultunk a 4 órás kenutúránkra. 3 hajóval mentünk. A Tisza és a Bodrog elágazásától indultunk. Felhajóztunk a Bodrogon 3 km-t, majd a Bodrogköz csöndes vidékén tettünk meg újabb 3 km-t. Fél 2 körül indultunk vissza. Ekkor már mindenem fájt, karjaim, derekam, lábaim, de valahogy visszaeveztünk. Hárman voltunk a hajóban: apa, mostohaanyum kollégája és én. Mi voltunk a leggyorsabbak, így fél 4-re vissza is értünk. 12 km evezés után jöhetett a jól megérdemelt bográcsgulyás, amit a szálláson maradtak készítettek el.

Teli hassal szép az élet, úgyhogy irány a focipálya. Sikerült két csapatot alkotnunk, és bár nem néztem az időt, kb. 1- 1,5 órát játszhattunk szerintem. Vesztettünk, de nagy élmény volt. Csapatunkban a legkisebb tag 10 éves volt, a legnagyobb meg talán apa volt (azért nem tudom, mert nem ismertem mindenkit). Én kis béna voltam, mert nem tudok focizni.

Este újabb szalonnasütés, nótázás. 11-kor meguntam a dolgot és felmentem a szobámba olvasni Stepheni Meyer: New Moon).

Ma reggel 11-ig kellett elhagyni a szállást. Ezt meg is tettük és elindultunk a Kopasz-hegy felé. Szerettünk volna felmászni a TV- toronyba, de le volt zárva, így "csak" a kilátásban gyönyörködhettünk. Délben elindultunk és elváltunk a többi családtól. Meglátogattuk apa testvérét. Mivel nem ebédeltünk, megpróbáltunk éttermet keresni. Kb. 1 óra elteltével találtunk egyet, persze zárva.... Így elindultunk haza. Végül az autópálya mellett az M3-as archeoparkban találtunk "éttermet", ott megebédeltünk, és ha már arra jártunk, megnéztük a parkot is. Olyasmi volt az egész, mint egy skanzen.

Fél 5 körül indultunk végleg haza. A hazaút csöndes volt. KIsebb húgom aludt, mi meg a nagyobbal jászottunk mindenfélét. 120 km-t sikerült végigjátszanunk.

6 óra magasságában értem haza, és most pihenek, mert nagyon elfáradtam. Összességében jól éreztem magam, bár végig azon agyaltam, hogy nem haladok a tanulással.

És pár szót az érettségikről: a héten megtudtam, hogy a németem 86% lett, a magyarom pedig 98. Holnap megyek megnézni a törit....


Amit még nem votl alkalmam leírni. Mút hétvégén Királyréten kirándultunk apáékkal. Kismarosig vonatoztunk, onnan pedig Kisvasúttal mentünk tovább... "Csupán" 1,5 óra várakozás után indult el a Kisvasút. Fenn a réten tollasotztunk, piknikeztünk. Az is jó volt teljesen. Vasárnap pedig apával megvettük a ballagási ajándékomat.

Most dióhéjban ennyi, mert nagyon álmos vagyok

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése