2009. február 21., szombat

Próbaérettségi, stressz, kémia...

November 8-a óta minden szombatomat előkészítőn töltöm biológiából. Készülök az emeltszintű érettségire. Ma próbaérettségit írtunk az eddigi anyagból. Nem sikerült túl jól. Kicsit lelkiismeret-furdalásom van emiatt, mert úgy érzem nem tettem meg mindent a jó eredményért, mondván nincs tétje... Nem is volt, de azért küzdhettem volna.

Az utóbbi időben azonban annyi "kudarc" ért a tanulás terén, hogy nem volt túl sok kedvem küzdeni, mondván minek, az álmom sosem valósulhat meg...
De rájöttem nem így kell hozzáállnom a dolgokhoz. Nem tragédia , hogy írtam két egyes dolgozatot, senki nem várja el tőlem, hogy mindent tökéletesen oldjak meg. Csak nekem vannak túl nagy elvárásaim magammal szemben.

Két hete stresszeltem magam ezzel a próbaérettségivel, de teljesen hiába. Mindig fölöslegesen idegesítem magam, de másképp nem megy!!

TÚL VAGYOK RAJTA!!!

Mostantól már csak ZH-kat írunk, abból viszont minden héten. De ez így jó.

Amióta hazajöttem kémia összefoglalót írok, kedden emeltszintű témazáró lesz. Jól kell megírnom, mert a kémia jegyem számít a felvételi pontszámban... 5 órája tanulok, lassan úgy mint régen!! Hihetetlen!! Nagyon rég nem voltam képes ennyi ideig koncentrálni, utoljára talán 10. osztályban.

Anyával vagyunk itthon kettesben, sokat nem beszélünk. Ő pihen, én tanulok. Mégis jó, hogy együtt vagyunk, megnyugtat. Ha nem lenne itthon, valószínű üvöltene a zene és nem tanulnék. Ismerem magam...

Most folytatom is a kémiát... Utána jöhetnek a biosz esszék... Aztán jöhet a jól megérdemelt OLVASÁS!!! Most Roald Dahltól olvasom a Danny, a szupersrácot. Ez egy tinikönyv, de néha nem árt visszarázódni a gyerekkorba, hiszen hivatalosan még gyerek vagyok, csak az iskola mellett néha elfeledkezem erről.

SZép estét kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése