2010. április 27., kedd

hullámvasúton mindörökké....

Folyt. köv., ugyanis a hullámvasút mindaddig megy, amíg megvesszük a jegyünket. Mi megszületésünkkor egy életre szóló bérletet váltottunk szerintem...Tegnap voltam a mélyponton, most ismét felfele visz az út, tök jóó! Most átépítem a szerkezetet, és meghosszabbítom a felfele vivő utat!
Pörgök ezerrel megint: ennyit tesz egy tartalmasan eltöltött nap, aminek végén nagyon elégedett vagyok mindennel! Minden tegnap este kezdődött (csak akkor még nem éreztem, hogy ez ennyit számít)... Amikor anyán gyakoroltam a betegmozgatáson tanultakat, akkor úgy érzem egy kicsit közeledtünk egymáshoz, meg tudtam neki mutatni, hogy mivel foglalkozom, és mivel fogok foglalkozni egy életen át. Úgy érzem, sikerült egy kicsit bevonnom az oly elszigetelt kis lelki világomba! Jövő héten vizsgázom, úgyhogy még sokat kell gyakorolnom :)
A másik: gondolta volna bárki is, hogy egy új kanapé vásárlása javítja az anya-lánya kapcsolatot? Az elmúlt 5 évben tuti nem volt olyan, hogy anya áthív, hogy üljek mellé... Ma meg konkrétan együtt néztünk tv-t, holott az én szobámban is van tv, mivel nem igazán egyeznek meg az igényeink... Tiszta jó, gyakrabban kellene új kanapét vennünk...
Ja, és hétvégén, ha hagyom magam a tanulástól elvonni, akkor Agárdra megyünk kirándulni hármasban (ritka pillanatok egyike lesz).
Cirka két óra alvás után ma majdnem a falhoz vágtam a telefonom hajnalok hajnalán, de hamar megbékéltem azzal, hogy suliba kell mennem, és megérte! Ismét minden olyan volt, mint pár hónapja. Minden percét élveztem, és haza is hoztam ebből a feldobottságból, pedig mindig letör a tudat, hogy vége a napnak és el kell válni a többiektől. Így tanulni is sokkal könnyebb volt, vééééégre be tudtam fejezni az informatika beadandómat... Cirka 2 hónapot ültem rajta, és kismillió idegbajos pillanatot okozott nekem az Excel, de akkor is én nyertem, és holnap leadhatom végre ezt is! Plusz normálisan felkészültem az élettan kis ZH-ra, legalábbis remélem. Olvasni is volt időm bőven, nemsokára a könyvem végére érek, és ismét bevethetem magam a könyvtárba!
Kész energiabomba vagyok perpillanat, de akkor sincs az a pénz, amiért most meg fogom jegyezni azt, hogy kolecisztokinin pankreozimin... :-) Ha én ezt valaha használni fogom gyógytornászként, akkor esküszöm megtanulok spárgázni.... Szóval soha! Bár soha ne mondd....
Ideje berobbanni az ágyamba... Egyszer azért nem alszom, mert agyalok, egyszer meg azért, mert pörgök és éjfélkor még a köröket róvom (van ilyen szó??) a szobámban és zenét hallgatok...Hol meg azért, mert a Hold épp fejjel lefele áll, a piros hó meg esik, stb... Kifogás mindig van...
Enim: tudom, hogy olvasol, mert mindig fenékbe billentesz, ha hülyeségeket olvasol tőlem... Úgyhogy, most egy jó tanács Neked is: lesz.rom tabletta - csodákra képes (kockázatokról és mellékhatásokról kérdezd barátnődet - rám ne nézz... :P Már csak pár hét és feleleveníthetjük a januári élményeinket, addig meg féllábon is eltámogatjuk egymást)
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése