2010. április 1., csütörtök

tavaszi szünet

Szép estét!
Hűű, ez a szünet!! Rég nem töltöttem ilyen tartalmasan a szabadidőmet.

Hétvégén apánál voltam, hónapok óta először mentem a tankönyveim nélkül, így volt időm a tesóimmal is játszani. Mindig is nehezen találtam az egyensúlyt köztük, és a tanulás között. Természetesen, ők a fontosabbak elméletben, mégis valahogy mindig másképp alakul. Persze közben a szívem szakad meg értük, mert hiányolnak, én meg folyton-folyvást tanulok. Nem tudom, értik-e már ezt az egészet. Igaz, sokszor még én sem értem, vagyis érteni értem, de nem fogadtam el. S ha 15 év alatt nem fogadtam el, ezek után sem fog menni... Ha tudnák, hogy rengeteget gondolok rájuk (de nem tudhatják). Ők még nem értik, hogy a szeretetem mértéke nem az együtt töltött idő függvénye. Sokat látom őket szomorkodni, és minden egyes hazajövetelkor mintha egy darabot szakítanának ki belőlem. No, ennyit a lelkizésről. Már csak azért is, mert ez a hétvége más volt, végre örömet tudtam szerezni nekik, és nem is kellett ehhez sok, egyszerűen csak a tankönyveimet kellett itthon hagynom! Még jóhogy, meg is őrülnék, ha a múlt hét után tanulnom kellene :)
Hétfőn kirándulni voltunk a lányokkal. Az úticél Somogyvámos, illetve a Krisna-völgy volt. Szerintem soha nem mentem volna el önszántamból, ha nincs a terepmunka. A hely gyönyörű és nyugodt, de nekem túlságosan messze van a civilizációtól. 2 napig remekül ellennék abban a nyugalomban, csöndben, de... A vallásukat képtelen vagyok megérteni, nekem ez már sok. Nagyon érdekes dolgokat, tényeket hallottunk, jó volt egy teljesen más kultúrába betekintést nyerni, de én ezzel nem tudnék azonosulni. Nem is kell. Nem véletlenül vagyunk mi, emberek ennyire sokfélék.
Hozzáteszem, nem azért nem tudnék ott élni, mert nincs net, nincs TV, hanem azért, mert akik ott élnek egy olyan életformát képviselnek, amire én képtelen lennék. Naponta kb. 1600X mondják el a Hair c. filmből is jól ismert Hare Krisna kezdetű mantrát. Hááát jóóóóóóó...
Félreértés ne essék, nem ítélkezem egy vallás felett sem. Egyszerűen túl földhözragadt vagyok ehhez.
Hazafele még megálltunk Balatonbogláron pizzázni... Na ez egy külön történet lenne. Mindenesetre szuper nap volt, végre úgy tölthettünk több időt együtt, hogy nem stresszeltünk semmi miatt. Ezt éreztem mindenkinél, rengeteget nevettünk, és mindenki nagyon-nagyon felszabadult volt. De ha csak annyit mondok, hogy reggel 7-kor indultam itthonról, és este 11 körül értem haza, már ebből is látszik, hogy annyira rossz nem lehetett, sőőőt.... Fotókat majd máskor mutatok, még szelektálnom kell, csináltunk vagy 200 képet.

Hmm, mi is volt kedden??...
ÁÁ, már tudom. Anyáékkal voltunk a Pólusban, kaptam 1-2 dolgot. Igazából a lényeg az volt, hogy végre vaalmit hármasban csináljunk. No aztán anya éjjelre ment leltározni, és kettesben maradtunk nevelőapummal... No comment, komolyan. Egész este kb. két mondatot váltottunk egymással. Nem tudom, ez máshol hogy van, de engem ez a mai napig idegesít, holott tudom, hogy ő nem egy beszédes ember, de akkor is. (Anya, soha többet ne hagyj itthon éjszakára, kéééérlek!)

Tegnap Csepelen voltunk palacsintázni 2 csoportársammal. Húúú, ne tudjátok meg, azok a palacsinták, anyáááááám. Ilyet életemben nem láttam. 130 féle közül lehetett választani. A képek önmagukért beszélnek:



Ma pedig úszni voltam délelőtt, aztán hazajöttem és punnyadtam. Minden nap iktattam be némi olvasást, hímzést, foglalkoztam az informatika beadandóval, kerestem szakcikket az egyik választható órámra... Néztem filmet is.
Viszont szerintem most kellene vége legyen a szünetnek. Sok tervem, dolgom lenne még ,de én kipihentem magam, kész vagyok mindent ott folytatni, ahol abbahagytam!
Holnap bevetem magam a könyvtárba, és ki se jövök addig, amíg nem találtam egy tucat jó könyvet :) - Mondjuk, hogy mikor lesz megint időm ennyit olvasni....Minden esetre most van még 4 napom!

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése