2009. július 24., péntek

Németország 2.

2009. július 21. – kedd

Mojgen! Üdvözölt idősebb Frau Maier, miután ébredés után elsőkén érkeztünk zum Frühstück. Rögtön az első kérdéssel gondjaink voltak, így Hansi segítségét kérte, aki lényegesen jobban beszél németül. Már majdnem mindent értettünk, és ő is mindent értett, leszámítva, hogy omlett helyett majdnem kaptunk lágy tojást. Reggeli után a napi tervnek megfelelően megcéloztuk Münchent. Az utunk a 305-ös alpesi úton keresztül vezetett, ahonnan lenyűgöző a kilátás. Némi útfelbontás leküzdése után elértük a Deutsches Museumot. Röpke öt óra leforgása alatt sikerült a múzeum felét bejárnunk. Fáradtan, ámde élményekkel gazdagodva a mára tervezett többi programot töröltük. Visszaérve a szálláshelyre rövid sétát követően egy laza, könnyed vacsorának kezdtünk este 9-kor. A kiválasztott sertéspörkölt galuskával mire az asztalunkra került malacsültté és zsemlegombóccá változott. Ezt a Norbi update vacsorát egy éjszakai túrával az Alpokban sikerült 50%-ban elégetni. Este fél 11 magasságában lemostuk a napi fáradalmakat, és eltettük magunkat holnapra.